Odlična picerija in slab natakar

Že tri leta hodim v odlično picerijo v Izoli z imenom Gušt. Vendar to, kar smo s kolegi doživel v petek je daleč od odličnosti. 👿

Prispeli smo v polno restavracijo, kakršna je ponavadi, in se usedli za mizo. In čakamo, čakamo ter še malo čakamo … Natakar bezlja okol, ljudem nosi račune, nam pa še jedilnika ni prinesel. Po nekje 10ih minutah meni zavre in natakarju zakličem malo glasneje, če lahko naročimo. On me grdo pogleda, nekaj dobesedo zasika nazaj, češ da on dela in da vidi. Končno dobimo jedilnike in naročimo. Pica odlična kot vedno (še nikjer jedel tako dobre). Žal pa so potem zadeve šle le še navzdol.

Ko sem naredil zadnji požirek vode, me je v dnu kozarca gledal kovinski zamašek od Coca Cole. Presenečen gledam v tisto in se čudim. Pokličem nakatakarja in mu pokažem kozarec. Vzame kozarec, odide in se obenem bebavo heheta. Pride nazaj s čistim kozarcem in si zabrunda v brado “se opravičujem”. Kolega nato omeni, da bi lahko dali potem tole vodo brezplačno. Natakar zopet čudno gleda, očitno mu nismo všeč in reče, da bo stopil do šefice (osebja). Pride nazaj po minutki in pravi, da nas šefica sprašuje, če mislimo, da so oni od včeraj. Kaj?! 😯 Nekaj časa nam sploh ni bilo jasno, da je dejansko to rekel!

Nekako je potem prišlo do tega, da je rekel, da bo poslal šefico k nam, da se pogovorimo. Zopet čakamo in po 15ih minutah vprašam ali misli nekdo prit, s katerim se lahko pogovorimo. Zopet na hitro, mimogrede zabrunda, da so Zalo brisal iz računa. Hvala gospod, kako lepo od vas! 🙄

Ne, ni še konec. 😕 Ker sem bil do sedaj izredno zadovoljen tudi nad postrežbo, saj se še spomnim od lani natakarja, ki je bil hiter, korekten in zelo ustrežljiv, tako da sem mu z veseljem puščal napitnino, sem se odločil, da to omenim temu mladeniču, ki je očitno od včeraj. Ko sem dobil zmečkan račun za plačat, sem mu ob plačilu omenil, da je to v treh letih najslabša postrežba sploh. Očitno se pa poba svoje situacije ne zaveda, ker je začel zopet nam, gostom, sikati: “Veš kaj, kolega, zaradi tistega na začetku bi vas že v polovici drugih restavracij vrgli ven!” Oprostite?! NAS?! Ker smo po 10ih minutah čakanja rekli, da želimo naročiti?! Zatem se je začelo splošno prerekanje pred vsemi gosti, nakar smo odkorakali ven iz restavracije.

Mislim, da komentarji ob vsem sploh niso potrebni, saj je dogodek že sam po sebi dovolj šokanten. Naj le rečem, da se resnično čudim, da v takšnih restavracijah zaposlujejo ljudi, ki so popolnoma nesposobni za delo z ljudmi, kaj šele za strežbo. Res žalostno, prejšnji natakar je bil odličen, tole sedaj je pa pod nivojem beznice v zakotni vasici.

Sramota, upam, da se direktorju sanja, kake nesposobneže ima zaposlene.