Kdo bi si mislil, da bomo prišli tako daleč?
Spletno stran The Ad Generator je naredila Alexis Lloyd, ki je vzela realne slogane pravih podjetij, jih pomešala ter povezala s fotografijami iz strani Flickr. Stran ni mišljena profitno, temveč kot projekt pri `Parsons The New School for Design`.
Njen cilj je “prikazati jezik oglaševanja, ki je lahko hkrati globoko pomenljiv in prikazuje kulturne vrednote in hrepenenja, obenem pa skrajno nesmiselen, saj te ideje nimajo nikakršne povezave z izdelkom, ki se prodaja.”
Eden bolj posrečnih oglasov je tudi na prvi strani (`Speed is you`), v rotaciji pa sem videl tudi nekaj drugih, ki so uspeli neverjetno dobro.
Tale bi bil primeren za kakšno anti-kapitalistično organizacijo, ne? 🙂
Bodite potrpežljivi, stran se nalaga kako minutko več kot ste navajeni.
Sicer je večina oglasov še zmeraj precej nesmiselna, vendar bi lahko z malo optimizacije (izbrani slogani, izbrane fotografije) dosegli marsikaj.
Me zanima, ali je Aleša že kaj strah 😀