Rešitve za odlično podporo strankam

Live ChatDober support (podpora strankam) je dandanes obvezen, odličen support pa je lahko zelo dobra konkurenčna prednost. V NiteoWeb dajemo veliko na dobro podporo strankam, v zameno pa dobimo tako finančne koristi (zaključeni nakupi) kot tudi “le” pohvale strank.

Podporo lahko delimo na prodajno in poprodajno. Na prodajni strani imamo izredno dobre izkušnje z Live Chat rešitvami, ki omogočajo strankam, da komunicirajo s ponudnikom direktno na strani.

Zadnje dve leti smo uporabljali Olark, ki omogoča komuniciranje s strankami preko priljubljenega chat klienta (Gmail, iChat ipd.) – stranka pa komunicira z vami preko spletne strani. Takšna rešitev lahko pomaga odstraniti dvome stranki v zadnjem trenutku pred nakupom, vam pa da odličen vpogled v te pomisleke. Odgovore na le-te lahko potem vključite v svojo stran (v samo prodajno pismo ali med “pogosta vprašanja”), kar v večini primerov izboljša konverzijo.

Na drugi strani je poprodajna podpora, ki je ponavadi rešena z emaili ali ticketing sistemom. Sami smo do pred kratkim uporabljali zgolj emaile, sicer pa je na tem področju na voljo ogromno rešitev za različne scenarije. Med bolj popularne spadajo Kayako, ZenDesk in HelpScout. Na voljo je tudi kakšna brezplačna rešitev kot je Trellis (žal neosvežena že več kot leto dni).

Zaradi dveh novih projektov, smo se v podjetju odločili, da potrebujemo rešitev, ki bi na enem mestu združevala Support Desk in Live Chat od vseh projektov. Presenetljivo takšnih rešitev, ki ponujajo oboje ni veliko. Našli smo odlično nizozemsko storitev Casengo, ki pa je v tem trenutku še prezgodaj v razvoju in ne omogoča spremljanja večih projektov. Na koncu smo se odločili za GrooveHQ, ki ponuja vse, kar si želimo: spremljanje emailov večih projektov na enem mestu, live chat ter ogromno možnosti za prilagajanje obeh.

Če poslujete na spletu, pa naj bo SaaS ali spletna trgovina, je Live Chat zaenkrat še lahko odlična konkurenčna prednost. A čedalje več podjetij ve, kako pomemben je direkten stik s stranko, tako da lahko pričakujemo velik porast “žive podpore” na spletu.