Predavanje Joe Sugarman

V četrtek 19. aprila sem se udeležil marketinškega predavanja, ki ga je organiziral Lisac & Lisac. Redna cena je bila 500€ + DDV, a ker sem se lani udeležil DPDM sem imel ravno toliko še v dobrem. Razlog takšne cene je ameriški marketinški guru Joe Sugarman. Ukvarja se s prodajo izdelkov preko televizije, katalogov, prodajnih pisem in oglasov v časopisih. V življenju mu ni težko, saj finančnih težav že kar nekaj časa nima. Zanimiv je bil njegov citat, ko je povedal “some people own for cars, I own four planes”, kajti obožuje letenje 😀 Nekaj malega o njem je napisano na tej strani, drugače pa ni ravno veliko podatkov o njem na internetu.

Predavanje

Predavanje je pretežno sledilo njegovi uspešni knjigi Sprožilci (o kateri bom še pisal) in je bilo polno praktičnih primerov in nasvetov. Podal je primere uspešnih in katastrofalnih prodajnih pisem in izdelkov. Ena najbolj zanimivih in zabavnih je bila Batman kreditna kartica, katere ima še zmeraj začetnih 250.000 kosov, ker mu je lastnik pravic prepovedal prodajo. Eden najbolj prodajanih izdelkov so očala BluBlocker, ki jih je prodal nekaj 10 milijonov. Kljub vsemu sem se ob predvajanju njegovih televizijskih oglasov vprašal, če bi dejansko delovali tudi pri nas. So namreč Top Shop na kvadrat. Čeprav … baje se po Top Shop-u proda izredno veliko izdelkov, kupuje pa več ljudi, kot bi si jih uspalo priznati. Zanimivo je bilo tudi, ko je udeležencem predavanja nudil posebno ponudbo očal BluBlocker, njegovih knjig in celo Batman kreditne kartice za seveda ‘izredno nizko ceno’. Kaj se je zgodilo? Ko je vprašal, koliko ljudi bo kupilo ta paket, jih je roko dvignilo le okoli 5. Sem si že sam pri sebi mislil, kako je pogorel, a sem videl, da sem se pošteno zmotil. Ko so začeli pobirati naročila na listih papirja, so punce, ki so to pobirale nosile debele pole naročil. Izgledalo je, kot da se slovenci izredno neradi izpostavljamo, oz. je bilo prej v tem primeru, da se niso želeli pokazati kot ‘šibki’, kajti svoje sprožilce je Sugarman dokazoval ravno na udeležencih. Jaz nisem kupil, pa ne zaradi tega razloga temveč zaradi trenutnega pomajnkanja financ 😛

V naslednjm prispevku bom napisal nekaj besed in citatov iz kratkega motivacijskega dela njegovega predavanja, ko so ga ljudje spraševali, kaj so njegovi razlogi za uspeh.