Potrditve v spletni trgovini

Deset dni nazaj sem naročil štampiljko v specializirani spletni trgovini. Izbral sem plačilo in prevzem osebno v podjetju. Kot povsod drugje sem dobil potrditev za nakup na e-mail. Nato sem se včeraj čisto slučajno spomnil, da še nisem dobil štampiljke. Grem na spletno trgovino, poiščem e-mail in pošljem vprašanje, kaj se dogaja z naročilom. Danes zjutraj sem dobil administrativno obvestilo, da e-mail ni bil dostavljen. Pokličem in vprašam, kaj je z mojim naročilom, tam pa mi uslužbenka pove, da bi se moral oglasiti že v 24ih urah, saj tako piše na strani. Hm? Nisem opazil. Dobro, pa se bom danes oglasil.

Kaj se lahko naučimo iz te zgodbe?

1.) Vaš e-mail naj bo na vidnem mestu, najbolje na vrhu prve strani, tako da se ga takoj vidi.
2.) Potrditveni e-maili. Ni dovolj, da je samo eden, kjer piše, da je zadeva končana čez 24 ur. Zakaj? Ker ljudje pozabimo, zbrišemo e-mail, ga ne preberemo itd. Najbolje je poslati e-mail ko stranka naroči, potem ponovno, ko vi pregledate naročilo in ko je zadeva pripravljena za prevzem, pošljite še en mail in po potrebi tudi pokličite stranko. Če le-ta čaka en teden ali več je skoraj sigurno že pozabila! Redno obveščanje je tu ključno.
3.) Če poslujete preko interneta si ne morete privoščiti, da vam e-pošta ne deluje! Izberite si zanesljivega ponudnika, ki vam bo garantiral, da bo vaša e-pošta delovala in stran dosegljiva. Danes to ni več težko, še celo v Sloveniji imamo sodobnega ponudnika – Hitrost.com.