Poročilo prve uporabe AdWords

Kot že rečeno v prejšnjem prispevku, je bil eden od glavnih razlogov odhoda iz ToboAds previsoka cena. Ker pa sem že prebral, da omogoča AdWords draženje (bidding), sem se nadejal nizkih cen. In sem jih tudi dobil. 😀 Cene na klik so vse od 0,08 EUR do 0,20 EUR, kjer sem določil maksimum. Trenutno povprečje znaša 0,11 EUR, kar je 80% nižje od moje trenutne cene na ToboAds.

Poleg cenejših klikov pa ima Google AdWords tudi bolj močan (in posledično rahlo kompleksnejši) urejevalnik. Veliko je tudi majhnih podrobnosti, ki olajšajo rutinsko delo (npr. vnaprej skopirani podatki za nov oglas v skupini). Da ne bi naredil kakšne bistvene napake že takoj na začetku, sem si prebral nekaj koristnih kratkih člankov:

Net Business Blog

Shoemoney

Super Affiliate Zac Johnson (ne tako specifičen, vendar še zmeraj koristen)

Kar sem ugotovil iz zgornjega branja je, da je potrebno čimveč testiranja, izboljševanja, testiranja, izboljševanja … Dobro je, če ulovim kakšne dolge ključne besede (long tail), kjer je cena lahko izredno nizka, saj ni konkurence (čeprav je na večino mojih ključnih besed že tako ali tako ni).

Za začetek sem ustvaril eno oglasno kampanjo z dvema skupinama oglasov. Razdelil sem jih glede na sorodnost ključnih besed:

  1. model, modeli, modelčki, avtomobilčki, avtočki
  2. maketa, makete, maketarstvo, miniature

Vsaka skupina ima 4 vrste različnih oglasov, ki se enakomerno vrtijo (rotate) v iskalniku (disable content network). Po nekje 50 klikih na vsak oglas, bom lahko začel z optimizacijo posameznih oglasov za povečanje konverzije. Poleg zgornjih dveh specifičnih skupin sem dodal še 8 širših, ki ciljajo na ključne besede, katere vsebujejo avtomobilske znamke in modele (bmw, mercedes, M5, CLS ipd.) ali pa znamko proizvajalca maket (Maisto, Revell, Tamiya).

Poročam o ugotovitvah. 8)

Ima kdo izkušnje s PPC in morda še kakšen nasvet? 🙂