Odličen način promocije bloga – pljuvanje po AGLOCO

V zadnjem prispevku o AGLOCO je eden od bralcev dodal povezavo na slovenski blog, kjer je bila povezava na enega od zadnjih spornih prispevkov o AGLOCO – What Everyone Ought to Know About AGLOCO. Pustimo zaenkrat ob strani vsebino. Poglejmo njegov blog pred tem prispevkom – največ kar je dobil komentarjev je bilo okoli 4, ogromno prispevkov pa je brez kakršnihkoli komentarjev. V prispevku o AGLOCO ima že čez šestdeset komentarjev. Obiska ima verjetno več v zadnjih parih dneh kot prej v vseh mesecih skupaj. Obenem je na drugem mestu za besedno zvezo ‘agloco scam‘, prvo pa je povezava iz digg-a na njegovo stran. Dobil je preko 350 digg-ov in ogromno povezav na blog. Skratka, popolna zmaga.

Problem je le v tem, da ni nič novega ugovotil. Vse njegove ugotovitve so že znane, vsaj večini AGLOCO uporabnikom. Nihče ni obljubljal ‘get rich quick’ posla, to je jasno (oz.: so nekateri, vendar so te kmalu spametovali drugi uporabniki). Lepo sem napisal tudi na AGLOCO Slovenija:

Ali bom obogatel z AGLOCO?
Ne. Z AGLOCOm ne boš mogel kupiti novega BMWja ali jahte. Za večino bo to le dodatni zaslužek v obliki brezplačnih letnih počitnic ali mesečnega kosila.

Ampak problem je v tem, da dejansko ljudje ne berejo. To dobro vejo tržniki – bralec se v parih sekundah odloči ali bo bral naprej ali ne. Pri AGLOCO je večina ljudi reagirala v prvih sekundah “denarna piramida, stran od tega”, ne da bi sploh prebrali več kot naslov. In isti tudi pišejo potem strinjanja na njegovem blogu. Mislim, da je jasno vsakomur, ki se je posvetil poslovnemu modelu, da nikjer niso obljubljali visokih vsot denarja ali jaht ali česarkoli podobnega. In še to – AGLOCO ima tim izredno sposobnih ljudi, ali res mislite, da niso pomislili na zadeve, ki se jih spomne in napiše vsak Janez, Chris ali Hans v parih minutah?

Ali se bo kaj spremenilo? Ne. Tisti, ki so vpisani v AGLOCO se zavedajo vsega naštetega v prispevku. Tisti, ki niso nikoli prebrali karkoli resnega o AGLOCO pa zopet kimajo, da je to nateg. Smo, kjer smo bili prej, le pisec ima par tisoč več obiska kot ponavadi. Kako ga bo izkoristil pa je že njegov problem 🙂

Moram pa priznat, da mi je izredno všeč njegov footer:

Trader’s Narrative is powered by WordPress and Capitalism.

😎