Nastavitev ciljev v Google Analytics

BullseyeV zadnjih dveh prispevkih sem pisal o spremljanju konverzij v analitiki. Kot sem že omenil, gre lahko za spremljanje prodaje, kontaktov, izpolnitev obrazca oz. karkoli smatrate za pomembno v svojem podjetju. Trije najbolj pogosti cilji so:

  • prodaja,
  • povpraševanje/kontakt,
  • vpis v enovice.

Prodajo spremljajo spletne trgovine, kontakt/povpraševanje lahko spremljajo vsa storitvena podjetja, vpis v enovice pa pravzaprav vsa podjetja (obiskovalcem lahko v zameno za email ponudimo koristen vodič, eknjigo ali kaj podobnega).

Nastavitev ciljev

Poklikajte se do profila spletne strani in kliknite na Cilji.

Google Analytics Goals

Google Analytics – profil

Dodajte nov cilj in ga poimenujte. Vrsta cilja je najpogosteje “Cilj URL-ja”, kar pomeni, da bo cilj dosežen, če obiskovalec obišče določeno podstran. Ponavadi je to končna zahvalna stran za kontakt/nakup/vpis v enovice. Vrsta ujemanja ostane “Natančno ujemanje”, za konec pa izberite še vrednost cilja. Če tega nimate izračunanega, pustite prazno ali pa vpišite 1.

Primer:

  • podjetje avtokleparstvo.si označi kot cilj pošiljanje emaila preko kontaktnega obrazca,
  • izbere vrsto cilja “Cilj URL-ja” in vpiše naslov avtokleparstvo.si/kontakt/hvala, kjer je zahvalna stran “Hvala za vaše povpraševanje”,
  • vrednost cilja oceni na 10 (EUR), kajti toliko je za njih vreden kvalificiran kontakt.

Več o ciljih si lahko preberete na uradni strani Google Analytics – How To Setup Goals.

Spremljanje nakupov za spletne trgovine

Spremljanje nakupov za spletno trgovino je malce kompleksnejše in zahteva programerska znanja. Mnogo odprtokodnih rešitev ima že izdelane vtičnike (plugins ali addons), sicer pa vam lahko programer uredi sledenje s pomočjo navodil na Google Analytics strani.

V enem od naslednjih prispevkov pa si bomo pobližje ogledali, kako ustvariti in spremljati analitična poročila v Google Analytics.