Naša podjetja ne držijo obljub

Še praktično nekaj več kot dva tedna do konca delovnega meseca, če izključimo dan ali dva med prazniki, in manj kot mesec do uvedbe evra. So priprave na € že končane in urejene v vseh podjetjih? Seveda ne. Bi si pa človek mislil, da bodo to imeli urejeno vsaj tisti, kjer je njihov izdelek tesno povezan z evri, npr. izdajatelji računovodskih programov, ne? No, ampak danes sem pri svojem računovodstvu slišal, da se eno od teh podjetij (program je namenjen predvsem manjšim podjetjem) šele sedaj ukvarja s spremembami! Dobesedno zadnje minute delajo ključne spremembe na programu, ki je njihov glavni izdelek! Ampak, ker je, tako kot ponavadi, to edini ponudnik za program, ki mi ustreza bom najverjetne tudi sam kupil pri njih. Ter seveda upal, da bodo do novega leta uredili valute.

Se držite obljub, ki jih date? Ena bistvenih lastnosti v podjetju, ki jih omenjajo marketinški mojstri je, da nikoli ne dajte obljube, ki je ne morete izpolniti. Pri večjih zadevah verjetno ni problem – trgovec pri Hyundaiu vam ne more obljubiti, da boste imeli enak ugled s tem avtomobilom, kot bi imeli z Mercedesom – kaj pa manjše? Eden od poceni trgovcev s pohištvom, kjer sem kupil regale za skladišče, mi je obljubil tri tedne nazaj, da bom prejel original račun na dom v roku enega tedna, kajti na blagajni za podjetja le-teh ne izdajajo. Danes teče drugi ali celo tretji teden od takrat, zato sem se odločil, da bom poklical in malo povprašal, kje se je izgubil moj račun. Očitno za to ni odgovorno računovodstvo, saj so me nazaj vezali na informacije, kjer so mi povedali, da “boste dobili gospod, samo imamo sedaj veliko dela”. Aha, potem pa v redu gospodična, ampak “a bo to še letos” – “da še letos boste dobili”. Mal´dnarja, mal´muske, pravijo, ne?