Najboljši čas za pridružitev AGLOCO je bil 1. december, drugi najboljši je danes

Pisal sem že, da se čedalje več govori o AGLOCO tudi v Sloveniji, v tujini pa se dogaja cela norija – iskanje AGLOCO v Googlu sedaj prinese že preko 1,4 milijona rezultatov!

AGLOCO norija šele prihaja

Vendar sem prepričan, da to ni še nič. Zadnji podatki so, da je od 180.000 uporabnikov le 30.000 takšnih, ki so pripeljali vsaj enega uporabnika (torej 17%). Izredno veliko uporabnikov na vprašanje “Zakaj ne promoviraš?” odgovori, da čakajo na Viewbar. Nekaj jih bo verjetno tudi počakalo na prva izplačila uporabnikom. Vendar ti ne bodo mogli dobiti dosti več od tistih 150-200$ na leto. Zakaj? Zato, ker bodo vsi njihovi prijatelji že prijavljeni. Ko bo izdan Viewbar se bo zgodil prvi val, ko bodo začeli promocijo tisti uporabniki, ki do sedaj niso našli dovolj argumentov za prijavo pred izdajo Viewbara. Ko bodo začeli prihajati prvi čeki, sem pa prepričan, da bo totalni odklop! 😀 Takrat bo verjetno še večina skeptikov utihnila, nekateri se bodo prijavilli, drugi pa se bodo kljub vsem še zmeraj drli na nas, da je to nateg, medtem ko bomo vplačevali 1000$ čeke.

Izobražujte se

Nikogar ne boste prepričali, če ne boste vedeli odgovore na najbolj pogosta vprašanja:

  • Ali je to denarna piramida?
  • Od kje oni dobijo denar?
  • Zakaj bi mi izplačevali denar za nič dela?
  • Ali je to spyware?
  • Kako bom dobil izplačan denar?

Odgovore na ta vprašanja najdete na AGLOCO Slovenija. Za uspešno promocijo je nujno potrebno dobro poznavanje sistema!

YouTube bo delil prihodke svojim uporabnikom

Kaj, sem to dobro prebral? Da! YouTube je podal uradno objavo, da je začel osnovati sistem, ki bo prinesel prihodke uporabnikom, ki nalagajo lastne videe in dosegajo določene kriterije (št. obiskov, avtorstvo nad videom ipd.). Novico si lahko preberete na MladiPodjetnik.si. Kdor pravi, da AGLOCO tukaj ni imel vpliva, si zatiska oči! Kot je napisal Peter na svojem blogu ter še mnogo drugih, je zelo verjetno, da smo na pragu velike evolucije interneta.

Ali ste pripravljeni zgrešiti takšno priložnost samo zato ker `dvomite`, da bo delovalo? Kako se boste zgovarjali čez pol leta, ko boste brali o zgodbah o uspehu z AGLOCO? Boste rekli, da niste vedeli?