Ljudem je potrebno vse postaviti na pladenj in pred nos … pa še to ni dovolj

Včasih me moje stranke prav razjezijo. Vendar se danes ne bom jezil na njih, bom pa napisal nekaj, kar bo mogoče pomagalo komu pri spletni prodaji. Namreč prejšnji teden sem poslal obvestilo o pobiranju naročila za visoko kakovostno makete AUTOart. V emailu je bila povezava do cenika in do zaloge pri distributerju. Na koncu sem pozval, da odgovorijo na ta email s šifro in modelom makete. Skratka popolnoma vse, kar človek rabi za naročilo željenega artikla.

Kljub temu sem dobil email z “naročilom” v katerem je bil nepopoln model artikla, šifre ni bilo, poleg tega pa me je spraševal o dobavi in ceni. In to je bil email, ki je bil odgovor na zgornje obvestilo z vsemi informacijami. 😯

Nasveti pri informiranju spletnih kupcev:

1. Vse informacije postavite na logična, intuitivna mesta.

2. Pišite kratke, jedrnate in enostavne stavke.

3. Ne jezite se, ko vas ljudje sprašujejo, koliko stane poštnina, kljub temu, da imate velik banner za poštnino na prvi strani.