Knjige, e-knjige in sleparji

Odločil sem se, da bom malce več bral in kakšno urco na internetu zamenjal za branje poglavja ali dve knjige. Trenutno se bom lotil “Sprožilci” Josepha Sugermana. Ker pa se usmerjam v e-podjetništvo, je treba prebrati še kaj na to temo.

Najboljši vir za internetna znanja je pa seveda internet. Za začetek pustimo ob strani spletne strani in bloge, ki nudijo odlično vsebino brezplačno (nekaj povezav najdete desno spodaj pod “Uporabno”). Posvetimo se e-knjigam. E-knjig je ogromno! Si že misliš, koliko uporabnih stvari se boš naučil s parimi knjigami. Ampak – kaj se zgodi po parih minutah iskanja? Opazite, da je samooklicanih strokovnjakov, ki prodajajo svoj uspeh v e-knjigah za 27$ ali 97$ okoli 3.596.943, vsako uro pa se rodi nov! Največja težava – IZREDNO težko je ločiti dejansko dobre e-knjige in prave ljudi od navadnih sleparjev (brez da bi dejansko kupili in prebrali e-knjigo seveda). Najboljši so ponavadi PIPSovci (“plug in profit site“), ki delijo nasvete na forumih, kako zaslužiti, obenem pa so sami le prebrali “trening izredno uspešnega internetnega marketingarja”.

Zanimivo je, da tudi avtorji, ki so dejansko uspeli (npr. Joel Comm, AdSense Secrets), nikoli ne povejo na kateri strani so izvajali te svoje trike! Seveda so tu še obvezna pričevanja, ki so pa razred zase. Večina podpisanih ima svojo spletno stran na kateri – pazite zdaj to – prodajajo e-knjige, kako zaslužiti denar na internetu! Še lepše je, ko po parih straneh ugotoviš, da ljudje samo med sabo linkajo in si pišejo hvale! Problem je pa še en – večina strani nima nikjer zapisanega datuma oz. ima zapisan dan obiska. Kar pomeni, da lahko nepazljivi obiskovalci kupujejo popolnoma zastarelo in neuporabno knjigo (če je kdaj sploh imela uporabno vrednost).
Vojno tem “strokovnjakom” je napovedal zelo glasni bloger Jon. V enem od naslednjih prispevkov se bom potrudil in skupaj spravil nekaj osnovnih napotkov, kako razkriti sleparje in kako najti kredibilne e-knjige.

Večina takšnih strani je dolgih enostranskih prodajnih pisem z velikim naslovom in polno pričevanj. Zadnjič sem bral na blogu od Lisca, da so dolga pisma najboljša – daljše kot je, boljše je. Mene osebno sicer ta pisma spravljajo ob živce. Vzamejo ti preveč časa samo za to, da prebereš njihove zgodbice in pričevanja, do osnovnih podatkov (npr. vsebina knjige) pa se je izredno težko prebiti. Jaz imam raje samo alineje in hitre argumente. Vendar saj vemo, kaj pravijo tržniki – pišite prednosti, ki jih vaš izdelek/storitev prinaša, ne lastnosti le-tega.

Tako mi je znanec, ki je med prvimi, ki se je v Sloveniji vpisal za AGLOCO pod našo mrežo, poslal povezavo na Profit Vault. Rekel je, da je zadeva kredibilna in zelo uporabna. Malo sem preiskal internet in res našel nekaj kredibilnih povezav, ki govorijo vprid koristnosti vsebin na tej strani. Vsebine je res veliko (trije PDFji in nekaj dolgih filmov), tako da si bom zadeve sprintal in si vzel nekaj časa ter prebral. O koristnosti bom poročal 😉

Če je kdo tole že prebral ali pa še bo, naj napiše kratek komentar 🙂