Internetni balonček ponovno pred velikim pokom?

Internetni balonček ponovno pred velikim pokom?!
Zadnji meseci na internetu so izredno zanimivi. Videli smo megalomanske prodaje YouTube, MySpace in drugih ogromnih spletnih strani, bajne zaslužke iz oglaševalskih prihodkov redkih posameznikov, sedaj pa videvamo obujanje mrtvih spletnih strani iz prvega poka – v drugačni ali pa celo isti podobi.
Ena od teh je tudi AGLOCO, potomec AllAdvantage.com, kjer trdijo, da bodo plačevali člane za brskanje po internetu. Par novic si lahko preberete na MladiPodjetnik.si, v naslednjih dneh pa se bom tudi jaz več posvetil temu, saj mislim, da je tu možnost vsaj za kratkoročni zaslužek, če ne kaj več. Tukaj je pa še ena stvar, ki bi jo izpostavil in se mi zdi izredno zanimiva in sicer čas zagona. Namreč AllAdvantage.com je nastal približno deset mesecev pred pokom, AGLOCO nastaja v najbolj burnih časih, ko ljudje govorijo o drugem poku še v letu 2007. Naključje? Jaz pravim da ne, a prepričani bomo konec leta 2007.
Boo.com pa je ista stran kot leta 1999, ko so pokurili več kot 120 miljonov dolarjev brez pravega rezultata! Sicer je to (bila) modna spletna trgovina za obleke, ki je obljubljala 3D modele oblačil, ki bi jih lahko vrteli okoli na virtualnem modelu. Na koncu se je zgodilo, da so zgrešili nakupovalni čas ter, da je bila stran daleč preveč hroščata in neuporabna, da bi jo ljudje uporabljali. Več o vzponu in padcu tu, TechCrunch pa ima zgodbo o novem začetku. Lastniki sedaj pravijo, da je internet bolj pripravljen na tako stran in da je tehnologija izredno napredovala, tako da se veselijo novega začetka.
Skratka, prihodnji meseci bodo za internetno industrijo izredno zanimivi.