DPDM in napredek na MladiPodjetnik.si

Danes sem se udeležil brezplačnega predavanja v SMELTu na katerem je Aleš Lisac predstavil “17 vizualnih izboljšav za boljši odziv na prodajna pisma”. Kar je najboljše pri teh predavanjih niso ravno direktna navodila (čeprav so, vsaj po njegovem mnenju in izkušnjah, le ta brez problema uporabljena dobesedno in ponavadi tudi učinkovita), ampak tistih nekaj idej, ki se ti utrne ob poslušanju. Predavanje je bilo, kot ponavadi, zelo zanimivo, vedno je veliko praktičnih primerov.
Žal se nisem uvrstil v nadaljno tekmovanje za Državno prvenstvo v direktnem marketingu, saj sem pogrnil na glavni nalogi, potem pa še na drugi možnosti. V drugem delu smo morali privabiti ljudi na spletne strani Lisac (ali za podjetje ali za blog) s spreminjanjem zadeve in uvoda ter zaključka v emailu. Po pravici povedano so me razultati krepko presenetili – pa ne to, da se nisem uvrstil, temveč to na kaj so ljudje dejansko največ klikali. Ampak to je tudi del tega tekmovanja, da se vidi kaj dejansko deluje. Rezultate si lahko ogledate na blogu Aleša Lisca.
Sem pa zato dogovorjen za poslovno sodelovanje ravno na tem državnem prvenstvu, tako da je tudi to nekaj, hehe.
MladiPodjetnik.si ima novo podobo ter še malce večjo skupino sodelavcev, tako da se počasi premikamo. Januarja se bo začela oglaševalska akcija, do takrat pa bomo imeli že utečen team, po vsej verjetnosti tudi CGP in kakšen uvodni nagovor enega od malce bolj znanih poslovnežev.