Amazon.de, slovensko verzijo je založil Lisac.
Ne boste verjeli, vendar je avtor pisal o kratki in jedrnati komunikaciji. 🙂 Trideset sekund je meja jedrnatega sporočila, saj smo ljudje sposobni biti le omejen čas zbrani, obenem pa je ravno dovolj za uspešno podano sporočilo. V naslednjem prispevku bom na kratko predstavil glavne poudarke iz knjige.
Tri osnovna načela:
(1) Jasno opredeljen cilj
- kaj želimo doseči – 1 cilj
- brez cilja zapravljamo priložnosti
- ključno: “zakaj?”
(2) Poznavanje poslušalca
- potrebujemo pravo osebo, ki lahko reši našo težavo ali nam pomaga na poti do uresničitve cilja
- kaj ta oseba pričakuje od nas, kaj in kako želi to slišati
(3) Dobro izoblikovan pristop
- kako priti do cilja: strategija / načrt / koncept
- upoštevanje potreb in interesov poslušalca
- KAJ – KDO – KAKO
Ostalih sedem načel na kratko:
(4) Vaba – mora vzpodbuditi pozornost in upoštevati prva tri načela.
(5) Tema sporočila – kaj, kdo, kje, zakaj, kdaj, kako.
(6) Povejmo, kaj želimo – na internetu znano kot ‘CTA’ oz. call to action: poziv k ukrepanju ali poziv k odzivu.
(7) Naslikajmo prizor – prispodobe, jasnost, poosebljanje, emocionalni apel.
(8) Žarometi so usmerjeni v nas – (govor) obraz, geste, glas, oblačila.
(9) Eden ali tisoč – iste tehnike, priprava govora, brez učenja na pamet.
(10) Vedno in povsod – telefonski klic, prodajni govor, na papirju, sestankih (ključne točke, dnevni red).
Koristen pregled načel, kljub temu, da so vsa zelo “logična”. 🙂
7/10