Branje: Posredujte svoje sporočilo v 30 sekundah – ali celo hitreje, Milo O. Frank

Amazon.de, slovensko verzijo je založil Lisac.

Ne boste verjeli, vendar je avtor pisal o kratki in jedrnati komunikaciji. 🙂 Trideset sekund je meja jedrnatega sporočila, saj smo ljudje sposobni biti le omejen čas zbrani, obenem pa je ravno dovolj za uspešno podano sporočilo. V naslednjem prispevku bom na kratko predstavil glavne poudarke iz knjige.

Tri osnovna načela:

(1) Jasno opredeljen cilj

  • kaj želimo doseči – 1 cilj
  • brez cilja zapravljamo priložnosti
  • ključno: “zakaj?”

(2) Poznavanje poslušalca

  • potrebujemo pravo osebo, ki lahko reši našo težavo ali nam pomaga na poti do uresničitve cilja
  • kaj ta oseba pričakuje od nas, kaj in kako želi to slišati

(3) Dobro izoblikovan pristop

  • kako priti do cilja: strategija / načrt / koncept
  • upoštevanje potreb in interesov poslušalca
  • KAJ – KDO – KAKO

Ostalih sedem načel na kratko:

(4) Vaba – mora vzpodbuditi pozornost in upoštevati prva tri načela.

(5) Tema sporočila – kaj, kdo, kje, zakaj, kdaj, kako.

(6) Povejmo, kaj želimo – na internetu znano kot ‘CTA’ oz. call to action: poziv k ukrepanju ali poziv k odzivu.

(7) Naslikajmo prizor – prispodobe, jasnost, poosebljanje, emocionalni apel.

(8) Žarometi so usmerjeni v nas – (govor) obraz, geste, glas, oblačila.

(9) Eden ali tisoč – iste tehnike, priprava govora, brez učenja na pamet.

(10) Vedno in povsod – telefonski klic, prodajni govor, na papirju, sestankih (ključne točke, dnevni red).

Koristen pregled načel, kljub temu, da so vsa zelo “logična”. 🙂

7/10